در چند ماه اخیر عکس‌ها و ویدیو‌هایی از فصل هفتم سریال محبوب و پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در سراسر اینترنت منتشر شده و آن چیزی را که ما باید از فصل هفتم انتظار داشته باشیم را برایمان ارائه کرده است. مواردی که شامل جنگ‌ها، اژدها، حضور دنریس در وستروس، جست‌وجوی مشکوک لیتل فیلنگر و دیگر چیزها می‌شود. اما اکنون ما سرنخ‌های بهتری از اتفاق‌هایی که قرار است در قسمت‌های ابتدائی فصل هفتم Game of Thrones رخ دهد در اختیار داریم.

امروز شبکه «اچ‌بی‌او» (HBO) در طی یک اعلامیه مطبوعاتی عنوان و خلاصه داستان سه قسمت اول فصل هفتم Game of Thrones را منتشر کرد.  در این اعلامیه در بعضی‌جاها اشاره‌ای مشخص به شخصیت‌ها نشده است که باید حدس زد تا بتوان فهمید که در مورد کدام شخصیت حاضر در سریال صحبت می‌کند. این حدس‌ها شامل میهمان غیرمنتظره دنریس تارگریان در قسمت دوم نیز می‌شود.

اطلاعات منتشر شده توسط شبکه HBO در مورد سه قسمت ابتدائی:

  • قسمت 61 – «دراگون استون» (Dragonstone): جان اسنو ( کیت هارینگتون – Kit Harington ) حالت تدافعی شمال را سازماندهی می‌کند. سرسی لنیستر (لینا هیدی – Lena Headey ) در حال استفاده از فرصت‌هاست و دنریس تارگریان (امیلیا کلارک – Emilia Clarke) به خانه بازمی‌گردد.
    تاریخ پخش: «16 جولای» برابر با «25 تیر»
    نویسندگان: دیوید بیناف و دی‌بی ویس – David Benioff & DB Weiss
    کارگردان: جرمی پودهسا – Jeremy Podeswa
  • قسمت 62 – «زاده‌طوفان» (Stormborn): دنریس تارگریان یک میهمان غیرمنتظره خواهد داشت. جان اسنو با یک شورش مواجه می‌شود. تیریون لنیستر (پیتر دینکلیج – Peter Dinklage) برای فتح وستروس برنامه‌ریزی می‌کند.
    تاریخ پخش: «23 جولای» برابر با «2 مرداد»
    نویسندگان: برایان کاگ‌من – Bryan Cogman
    کارگردان: مارک مای‌لاد – Mark Mylod
  • قسمت 63 – «عدالت ملکه» (The Queen’s Justice): دنریس تارگریان در دادگاه حاضر خواهر شد. سرسی لنیستر یک هدیه را پس می‌فرستند. جیمی لنیستر (نیکولای کاستر والدو – Nikolaj Coster Waldau) از اشتباهاتش درس می‌گیرد.
    تاریخ پخش: «30 جولای» برابر با «9 مرداد»
    نویسندگان: دیوید بیناف و دی‌بی ویس – David Benioff & DB Weiss
    کارگردان: مارک مای‌لاد – Mark Mylod

فصل هفتم Game of Thrones شامل هفت قسمت می‌شود. فصل هشتم و پایانی این سریال حتی دارای قسمت‌های کمتری است و تایید شده که شامل شش قسمت می‌شود اما به‌ احتمال زیاد مدت زمان هر قسمت آن به اندازه یک فیلم سینمایی خواهد بود. هنوز تاریخ پخش رسمی برای فصل هشتم منتشر نشده است اما بر اساس خبرهایی که در پیرامون این سریال منتشر شده صحبت‌هایی مبنی‌بر وقفه یک و نیم ساله برای شروع فصل هشتم سریال در سال 2019 وجود دارد دارد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *