نت‌فلیکس درباره خانواده اوباما سریال می‌سازد

نت‌فلیکس با رئیس جمهور و بانوی اول سابق ایالات متجده وارد مذاکره شد. براساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده، «باراک اوباما» و همسرش میشل برای توسعه چند سریال پرخرج برای سرویس نت‌فلیکس در حال رایزنی با این شبکه هستند. مبلغ قرارداد خانواده اوباما با نت‌فلیکس که دارای 118 میلیون مشترک در سراسر دنیاست هنوز اعلام نشده است.

در این گزارش آمده است که این سریال‌ها به جای تمرکز بر «دونالد ترامپ» و یا دیگر مسائل سیاسی، جنبه انگیزشی خواهد داشت. یکی از ایده‌های احتمالی سریال‌ها، می‌تواند به مسائلی چون بیمه سلامت، سیاست خارجی، مهاجرت و گرم شدن زمین مرتبط شود که در دوران ریاست جمهوری اوباما مطرح می‌شد. مضمون دیگری که می‌تواند دستمایه قرار بگیرد ممکن است مسئله تغذیه و دیگر موضوعات پیرامون بانوی اول آمریکا «میشل اوباما» باشد.

این قرارداد نشان می‌دهد اوباما که در 55 سالگی کاخ سفید را ترک گفت، و درحال حاضر دارای 101 میلیون دنبال‌کننده در توییتر است، هنوز به سیاست، تکنولوژی و رسانه علاقه‌مند است. خانواده اوباما به ندرت در خیابان‌های محل زندگی‌شان واشینگتن دیده می‌شوند. نیویورک تایمز این سریال‌ها را پاسخ مستقیمی به فاکس نیوز و دیگر رسانه‌های جمهوری‌خواهان نمی‌داند اما آن را روشی بی‌واسطه برای ارتباط با مخاطبینی می‌داند که در توییتر او را دنبال می‌کنند. اوباما ژانویه گذشته در برنامه جدید «دیوید لترمن» در نت‌فلیکس گفته بود: «دنیایی که فاکس نیوز برای شما ترسیم می‌کند، با دنیای رادیوی NPR بسیار تفاوت خواهد داشت.» دسامبر گذشته نیز در نشست دهلی نو در مورد فاکس نیوز اعلام کرده بود: «اگر فاکس نیوز را نگاه می‌کردم به خودم رأی نمی‌دادم.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *