انیمیشن سریالی Angry Birds: Summer Madness برای نتفلیکس ساخته می‌شود

بنابر اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه نتفلیکس (Netflix) اعلام کرد که سفارش ساخت سریال انیمیشنی Angry Birds: Summer Madness را به ثبت رسانده است. سریال Angry Birds: Summer Madness در سال ۲۰۲۱ در پلتفرم نتفلیکس منتشر خواهد شد. این مجموعه با حضور نسخه نوجوان شخصیت‌های رِد، بمب و چاک که هرسه‌شان عازم کمپ تابستانی هستند ساخته خواهد شد.

به گزارش ددلاین، در سریال Angry Birds این پرنده‌های محبوب با هدایت مشاور کمپ، یعنی عقاب توانا، عازم ماجراجویی‌های عجیب و رام‌نشدنی همیشگی خود خواهند بود. البته، خوک‌های نفرت انگیز فاصله چندانی با آن‌ها نخواهند داشت و کمپ آن‌ها در آن‌سوی رودخانه برپا خواهد بود؛ چرا که تجربه کمپ تابستانی بدون کمپ رقیبی که باعث هرج و مرج در امور شود، تجربه‌ای کامل نخواهد بود.

مجموعه انیمیشنی Angry Birds: Summer Madness اولین حضور این مجموعه «پرندگان خشمگین» (Angry Birds) در دنیای تلویزیون خواهد بود، با این حال، این مجموعه پیش از این دو فیلم سینمایی موفق منتشر کرده است. نسخه اول این فیلم‌ها فروشی ۱۰۷ میلیون دلاری به ارمغان آورده است.

سازنده پرندگان خشمگین یعنی Rovio Entertainment جهت ادامه همکاری با Cake Entertainment و تولید مجموعه انیمیشنی Angry Birds: Summer Madness برای نتفلیکس انتخاب شده است. ویله هجاری از کمپانی Rovio درباره این مجموعه انیمیشنی به قرار زیر صحبت کرده است.

سریال پرندگان خشمگین نقشی اساسی را در استراتژی بلند مدت ما برای این مجموعه ایفا می‌کند. بعد از بیشتر از یک دهه انتشار بازی، فیلم‌های بلاک‌باستری و محصولات دیگر، این اولین حضور مجموعه پرندگان خشمگین در یک مجموعه طولانی از نظر ساختار است. ما از ادامه همکاری با کمپانی کِیک خوشحالیم و نمی‌توانیم برای ارائه دنیای Angry Birds: Summer Madness به بیننده‌های نتفلیکس صبر کنیم.

اد گلتون، یکی از اعضای کمپانی Cake نیز در باب سریال Angry Birds: Summer Madness گفت:

پرندگان خشمگین قرار هست به صفحه تلویزیون بیاند و ما برای پا گذاشتن به این مسیر با نتفلیکس به‌عنوان همکاری جهانی، هیجان‌ زده‌ایم.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *