اولین پوستر فیلم Extraction با بازی کریس همسورث منتشر شد

اواخر ماه بهمن بود که شبکه نت‌ فلیکس اولین تصاویر رسمی فیلم Extraction (استخراج) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی این فیلم اکشن نیز منتشر شده است. شبکه Netflix اخیرا پوستر فیلم Extraction را منتشر کرده که تمرکز این پوستر روی شخصیت ریک با بازی کریس همسورث، است. با توجه به انتشار پوستر این فیلم، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم اکشن نیز باشیم و شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

سم هارگریو کارگردانی فیلم Extraction را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او کارگردانی کرده است. هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. همچنین هارگریو نقش‌های کوچکی از جمله بازی در فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را نیز بر عهده داشته است. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Extraction را بر عهده داشته‌اند و این دو برادر در نقش تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند.

فیلم Extraction در تاریخ ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. کریس همسورث، دیوید هاربر، رودرکش جیسول، گلشیفته فراهانی، درک لوک، مانوج باجپایی، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی، مارک دوناتو، فی مسترسون، پراشانت نارايانان، سهیل نایر، جی علی، گتانجالی تاپا و میر ساروار، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Extraction حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم داستان یک مزدور به‌نام ریک با بازی همسورث را روایت می‌کند که این شخص شغلی را می‌پذیرد که طبق آن باید پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *