نقش آفرینی برد پیت و جرج کلونی در فیلم جدید کارگردان مرد عنکبوتی

برد پیت و جرج کلونی قرار است در فیلم جدید جان واتس، کارگردان سه‌گانه اخیر فیلم مرد عنکبوتی بازی کنند. استودیوهای زیادی به‌دنبال خرید حق تولید و پخش این فیلم هستند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جان واتس، کارگردان و نویسنده دو قسمت اخیر فیلم Spider-Man در حال ساخت فیلم جدیدی است. برد پیت و جرج کلونی قرار است نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کنند و هم‌اکنون چندین استودیو فیلمسازی به‌دنبال خرید حق تولید و پخش این فیلم بدون نام هستند. واتس که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Cop Car، فیلم Spider-Man: Homecoming و فیلم Spider-Man: Far From Home را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این پروژه را بر عهده دارد.

این فیلم با همکاری Smokehouse Pictures و Plan B Entertainment تولید خواهد شد و طبق گفته هالیوودریپورتر، سونی پیکچرز، لاینزگیت، اپل و نتفلیکس از جمله رقیبان جدی برای خرید حق پخش این فیلم هستند. همچنین از آمازون، آناپورنا، یونیورسال، MGM و برادران وارنر به‌عنوان دیگر شرکت‌های حاضر در این مناقصه یاد شده است. درواقع ترکیب کارگردان فیلم‌های اخیر مرد عنکبوتی با پیت و کلونی به ترکیب جذابی برای استودیوهای مختلف تبدیل شده است.

اطلاعات خیلی زیادی از این پروژه در دست نیست و تنها گفته می‌شود که این فیلم قرار است داستان دو گرگ تنها را روایت کند که برای انجام یک کار قرار است با هم کار کنند. کلونی و پیت پیش از این در سه‌گانه فیلم Ocean’s 11 هم‌بازی بودند و همچنین در ادامه آن‌ها درکنار یکدیگر در فیلم Burn After Reading به کارگردانی برادران کوئن به ایفای نقش پرداختند. همچنین دستمزد پیت و کلونی در این فیلم جدید می‌تواند چیزی در حدود ۲۰ میلیون دلار یا حتی بیشتر برای هر یک باشد.

جان واتس پس از کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home، برای کارگردانی فیلم Spider-Man: No Way Home نیز بازگشته است که این فیلم در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) اکران خواهد شد. همچنین واتس وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را نیز بر عهده دارد که هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *