«ویل اسمیت» در دنباله‌ی Suicide Squad بازی نمی‌کند

با وجود آنکه دنیای سینمایی کتاب‌های مصور دی‌سی به سمت اصلاح شدن پیش می‌رود، رد پاهای به جا مانده از چندگانه‌های «زک اسنایدر» در حال پاک شدن است تا جایی که اخیراً گزارش شد دنباله‌ی «جوخه‌ی انتحار» (Suicide Squad) به کارگردانی «جیمز گان» در واقع یک دنباله برای قسمت اول نیست.

ورایتی شب گذشته گزارش بود که «ویل اسمیت» به فیلم «جوخه‌ی انتحار» باز نمی‌گردد و از این چندگانه خارج می‌شود. قسمت دوم قرار است با نویسندگی و کارگردانی «جیمز گان» تولید شود، فیلمسازی که از استودیوی مارول و دیزنی اخراج شد و «محافظین کهکشان ۳» را رها کرد و به دنیای دی‌سی وارد شد.

ورایتی علت جدایی اسمیت را تداخل حل نشدنی در برنامه‌های او ذکر کرده است. او و استودیوی برادران وارنر ظاهراً تصمیم گرفته‌اند با توافقی دو طرفه به همکاری خاتمه دهند، اما درها را برای بازگشت احتمالی باز گذاشته‌اند.

گفته می‌شود فیلم جدید یک ریبوت کامل نیست و شامل شخصیت‌های جدید زیادی می‌شود. در این گزارش به نقل از منابع نزدیک به پروژه آمده است که استودیو تمایل داشته در قسمت دوم شخصیت‌های «ویل اسمیت» و «مارگو رابی» حضور داشته باشند و در کنار آن‌ها چند شخصیت جدید معرفی شود. رابی سال آینده با فیلم «پرندگان شکاری» که هم اکنون در حال فیلمبرداری است نقش خود را تکرار می‌کند.

«مایکل روکر» همکار همیشگی گان در مورد اخراج فیلمساز از «دنیای سینمایی مارول» سال گذشته در «واکر استاکر» گفته بود: «وحشتناک است. اما فکر می‌کنید چه می‌شود؟ او از همین حالا پروژه‌ی جدیدی برعهده گرفته. خوجه‌ی انتحار، بله درست شنیدید. او نویسندگی و کارگردانی فیلم را خود انجام خواهد داد.» سال گذشته پس از گمانه‌زنی‌های بیشمار، سرانجام دی‌سی مشارکت گان در چندگانه‌ی «جوخه‌ی انتحار» را تأیید کرد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) از اواخر پاییز سال آینده کلید بخورد و برادران وارنر آن را در ۶ آگوست ۲۰۲۱ روی پرده ببرد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *