احتمال استخدام دوباره جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

ماه گذشته بود که شرکت والت دیزنی پس از انتشار توییت‌های قدیمی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، تصمیم به اخراج او از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) گرفت که این تنها آغاز یک جنجال بزرگ و پر حاشیه بود. پس از انتشار واکنش‌های مثبت و منفی زیاد و حمایت اکثر طرفداران دنیای سینمایی مارول به‌همراه حمایت برخی از کارگردان و بازیگران هالیوود از گان و در نهایت جمع آوری هزاران امضا برای استخدام دوباره او، به‌تازگی بازیگران اصلی فیلم Guardians of the Galaxy نامه‌ای مشترک نوشته و زیر آن را امضا و منتشر کرده‌اند که در این نام سرگشاده بازیگران اصلی این فیلم حمایت کامل خود از جیمز گان برای بازگشت دوباره او به روی صندلی کارگردانی قسمت سوم این مجموعه را اعلام کرده‌اند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان ممکن است بار دیگر کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده بگیرد. طبق به‌روزرسانی جدید وب‌سایت ورایتی، منابع نزدیک گفته‌اند که تلاش‌های اخیر به‌خصوص نامه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، باعث ایجاد یک احساس روبه‌رشد برای بازگشت گان به صندلی کارگردانی این فیلم شده است و در حال حاضر مارول استودیو و دیزنی برنامه انتخاب یک جانشین برای گان را تا به امروز آغاز نکرده‌اند که این موضوع باعث شده تا صحبت برای بازگشت گان جدی‌تر از گذشته شود. ورایتی در ادامه خاطرنشان کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است از اوایل سال آینده میلادی آغاز شود که این موضوع بدان معنا است که آن‌ها باید خیلی زود کارگردان جدید این فیلم را انتخاب و معرفی کنند؛ به خصوص اینکه فیلمنامه فیلم هنوز کامل نشده و باید روی آن کار شود.

در حال حاضر باب ایگر پس از بسته شدن پرونده ادغام دیزنی با شرکت فاکس قرن بیستم به تعطیلات رفته و تا زمان بازگشت او تصمیم‌گیری نهایی انجام نخواهد شد، اما گفته می‌شود که کوین فایگی امیدوار است که با واکنش‌های اخیر بتواند باعث تغییر نظر دیزنی برای بازگشت گان به صندلی کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 شود. با این حال، چیزی که مشخص است به‌زودی تکلیف کارگردان این فیلم مشخص خواهد شد و در نهایت با گان یا بدون او قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *