دیزنی علاقه‌ای به استخدام دوباره جیمز گان ندارد

پس از اینکه شرکت والت دیزنی تصمیم گرفت تا جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، را از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج کند، شاهد حمایت طرفداران و بازیگران اصلی این فیلم از جیمز گان بودیم و به‌تازگی خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه دیزنی ممکن است از تصمیم قبلی خود عقب نشینی و گان را دوباره استخدام کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی علاقه‌ای به استخدام دوباره یکی از اشخاص مهم و تاثیرگذار دنیای سینمایی مارول ندارد. ورایتی که خبر امکان بازگشت گان را اعلام کرده بود، حال در بروزرسانی جدیدش اعلام کرده است نظر دیزنی تغییر نکرده و همچنان آن‌ها تصمیم به استخدام دوباره گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ندارند.

طبق گفته منابع نزدیک به دیزنی، شوخی‌های گان برخلاف ارزش‌های این کمپانی و محصولات خانوادگی دیزنی بوده است. ورایتی می‌گوید که دیزنی در گذشته از این توییت‌ها بی‌خبر بوده است. با این حال، گان پیش از این بابت انتشار این توییت‌ها در گذشته به‌صورت عمومی عذرخواهی کرده بود و مارول استودیو و شخص کوین فایگی نیز از آن کاملا خبر داشتند. یک اینسایدر به ورایتی گفت:

من فکر نمی‌کنم که دیزنی او را مجددا استخدام کند. این توییت‌ها برای آن‌ها خیلی وحشتناک بود و استاندارد دیزنی نسبت به استاندارد دیگر استودیوها بسیار متفاوت است.

این در حالی است که دیزنی از حمایت کامل بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy از جیمز گان باخبر است و آن‌ها اعتقاد دارند که همه این بازیگران در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 و دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت. در واقع آن‌ها برای قسمت سوم این مجموعه قرارداد همکاری دارند و اگر بخواهند از فیلم به‌صورت یک طرفه خارج شوند، دیزنی ممکن است اقدام قانونی علیه آن‌ها انجام دهد و به همین منظور از آن‌ها خواسته شده تا از تهدید کردن دست بردارند.

همچنین گزارش شده است که دیزنی هیچ عجله‌ای برای استخدام کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ندارد و تا پیدا کردن یک گزینه مناسب منتظر خواهد ماند. علاوه بر این، گفته می‌شود که دیزنی حاضر است تا زمان شروع فیلمبرداری این فیلم که قرار است در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن -اسفند ۹۷) آغاز شود و اکران این فیلم در سال ۲۰۲۰، را عقب بیندازد. با این حال، این موضوع هنوز رسما تایید نشده است. دیزنی هنوز با هیچ کارگردانی برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 ملاقات نکرده است و ممکن است آن‌ها کسی را پیدا کنند که در دنیای سینمایی مارول سابقه‌ای نداشته است.

تانی کال

برگرفته از IGN

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *