کمپانی های  اینک فکتوری و لاینزگیت اعلام کرده اند که بازیگران جدیدی چون استرلینگ کی.برون (American Crime Story و Black Panther)، چارلی دی (It’s Always Sunny in Philadelphia و Fist Fight)، جنی اسلیت (Obvious Child و Polka Kingg) و جف گلدبلام (Jurassic Park و Thor: Ragnarok)، جودی فاستر، دیو بائوتیستا و سوفیا بوتلا را در فیلم جدید این کمپانی ها یعنی Hotel Artemis (هتل آرتمیس) همراهی خواهند کرد.

این فیلم اولین تجربه ی کارگردانی بزرگ درو پیرس می باشد، او قبلا در فیلم هایی چون Mission: Impossible – Rogue Nation و Iron Man 3 به عنوان نویسنده حضور داشته است. مارک پلات (تهیه کننده فیلم های La La Land، Drive و Wanted) به همراه آدام سیگل (Drive و ۲Guns)، سیمون کورن ول و استیون کورن ول (The Night Manager و A Most Wanted Man) نیز تهیه کنندگان فیلم می باشند.

فیلم نامه توسط درو پیرس نوشته شده است و حوادث هتل آرتمیس در آینده ای نزدیک اتفاق می افتد. این فیلم در مورد یک پرستار (جودی فاستر) می باشد، کسی که در یک بیمارستان زیر زمینی و برای بدترین جنایتکاران لس آنجلس کار می کند و روزی مطلع می شود که یکی از بیمارانش قصد دارد تا بقیه را به قتل برساند.

bia2mag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *