حاوی اسپویل

سریال «Game of Thrones» در آخرین قسمت فصل هفتم به نام «The Dragon and the Wolf»، با عامل اصلی هرج و مرج و نیرنگش خداحافظی کرد. نقش«Baelish Petyr (Littlefinger)» را «Aidan Gillen» به خوبی با همه‌ی قتل‌ ها و حیله‌ها و نقشه ها علیه استارک‌ها تا آخر عمرش بازی کرد. ما با خالقان سریال «David Benioff» و «Dan Weiss» درباره‌ی خداحافظی کردن با این شخصیت دسیسه‌گر دادگاه سلطنتی «King’s Landing» یا لونه موش صحبت کردیم.

«David Benioff»:

ما طرفداران پر و پا قرص «Aidan» در همه‌ی فیلم ها و سریال هایش مخصوصاً «The Wire» بودیم. شخصیت او بگونه‌ای اطمینان بخش است و می‌توان مطمئن بود که نقشش را به خوبی ایفا می‌کند. جالب اینجا است که نمی‌توان نحوه نقش آفرینی او را حدس زد. او قادر است همه چیز را به نحوه عجیبی نمایش دهد که به بهبود شخصیت و برنامه کمک کند. «Littlefinger» با آنچه ما در نظر داشتیم متفاوت است، و همه به خاطر «Aidan» است. او بازیگر و انسان بسیار خوبی است. ما از بودن او تا اینجا لذت بردیم، اما او با افراد اشتباهی در افتاد.

«Dan Wiss»:

من هم تایید می‌کنم که ایفای نقش او به خاطر شخصیتی که به کاراکتر می‌دهد عجیب است. او تقریباً شخصیت «Littlefinger» را به گونه‌ای سحر آمیز جلوه می‌دهد که به هر آنچه می‌خواهد می‌رسد و از هرج و مرج سود زیادی می‌برد. در همه‌ی کارهای او خصلتی غیر قابل فهم وجود دارد؛ انگار هرچه ماسک‌ها را کنار می‌زنید به چهره اصلی نمی‌رسید. کار کردن با «Aidan» بسیار لذت بخش بوده زیرا او همواره در حال بهبود بخشیدن به کارها است؛ من از آخرین بازی او بسیار راضی بودم. ما احتمال می‌دهیم که این صحنه خیلی برای مردم شوکه آور باشد.

«Benioff»:

کشتنش خیلی تصمیم سختی بود. در حقیقت، اگه به زمان بازی او توجه کنیم جزو شخصیت‌های فرعی به شمار می‌رود. باید به «Aidan» این امتیاز را داد، که وقتی مردم و ما به سریال فکر می‌کنیم سایه «Littlefinger» همه جا هست. وقتی در صحنه‌ای حضور دارد انسان را ناخودآگاه به او فکر می‌کند؛ و وقتی نقش اصلی صحنه است – مثل صحنه مرگش – خارق‌العاده است. ما صحنه‌های مرگ زیادی در سریال داشتیم و این یکی از بهترین‌ صحنه‌ها است. «Diana Rigg» در آخر بسیار نقش «Olenna Tyrell» را خوب بازی کرد، و «Littlefinger» هم بسیار خوب بود – به شکل بد، بی‌رحمانه خود.

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *