با ۵ روش ساده، شادی را وارد زندگی تان کنید

شادی چیزی نیست که به آینده موکولش کنید؛ بینش خود را نسبت به دنیا و سختی های آن تغییر دهید. نباید انتظار داشته باشید که با یک اتفاق یا انجام یک کار، شادی در زندگی تان موج بزند. برای همیشه خوشحال بودن، باید شادی را جزئی از وجود خود بدانید و با انجام کارهای کوچک اما متداوم، نشاط و انرژی را وارد زندگی تان کنید. پنج کار ساده زیر به شما کمک خواهد کرد که به فردی خوشحال تبدیل شوید.

ورزش کنید

سلامتی جسمی معادل است با سلامتی ذهنی، این جمله یک شعار نیست. ورزش کردن علاوه بر سلامت جسمی، سلامت ذهنی و روحی را نیز به ارمغان می آورد. خود را متقاعد کنید که هر روز ورزش کنید، حتی اگر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه باشد. تداوم در ورزش موجب می شود نسبت به خود و اطرافیانتان احساس خوبی داشته باشید.

مهربان باشید

اگرچه بسیاری از افراد معتقدند که اشخاص مهربان در زندگی خود آسیب بیشتری می بینند، اما این دلیلی بر نامهربان بودن نیست. در نهایت به خود فرد بستگی دارد که با چه دیدگاهی به زندگی خود می نگرد و چقدر تاثیر مثبت مهربانی را در زندگی خود احساس می کند. اگر خلق و خوی مهرورز و مثبتی داشته باشید، همیشه در زندگی تان احساس بسیار خوبی خواهید داشت. حتما نباید کار خیلی بزرگی انجام دهید، همین که در را باز نگه دارید تا فردی عبور کند و یا به همکارتان کمک کنید تا کاری را انجام دهد، موجب می شود احساس شادی بیشتری داشته باشید.

با افراد محبوبتان ارتباط برقرار کنید

چرا باید با افرادی مرتبط باشید که احساس بدی را به شما منتقل می کنند و یا بدی های شما را مدام گوشزد می کنند. دوستان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید. شما قطعا ارتباط برقرار می کنید که انرژی مثبتی را دریافت کنید. بنابراین دوست های واقعی برای خود برگزینید تا همیشه احساس ناب و شادی داشته باشید.

همیشه سپاسگذار باشید

درست همانند مهربانی، شکرگذاری و قدردانی نیز تاثیر بسیار مثبتی در زندگی شما خواهد داشت. همیشه از افراد برای کارهای حتی کوچکی که برایتان انجام می دهند، تشکر کنید. به افرادی که دوستشان دارید نشان دهید که چقدر کار آنها برایتان ارزشمند است. عکس این قضیه نیز تاثیر گذار خواهد بود، زمانی که کسی از شما قدردانی می کند، مطمئنا بار دیگر با انگیزه و کیفیت بیشتری کاری را انجام خواهید داد.

به خودتان اجازه شاد بودن بدهید

گاهی اوقات شما خود مانع شادی تان هستید. خوشحال باشید. به خودتان اجازه دهید که از همه چیز لذت ببرید. بخندید. عشق بورزید و به کسانی که دوستشان دارید، نزدیکتر شوید. در این صورت جسم و ذهنتان از شما تشکر خواهد کرد.

تانی کال

vitrino

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *