سریال انیمیشن Fast & Furious به نت‌فلیکس می‌آید

نت‌فلیکس سریال انیمیشنی بر اساس سری فیلم‌های چند میلیارد دلاری «سریع و خشمگین» تولید می‌کند. این اولین سریالی است که طبق قرارداد چند ساله‌ای که میان نت‌فلیکس و دریم‌ورکس به امضا رسیده ساخته می‌شود. «وین دیزل»، «نیل مورتیز»، و «کریس مورگان» تهیه‌کنندگان فیلم، در تهیه سریال نیز مشارکت خواهند کرد.

در انیمیشن «سریع و خشمگین»، «تونی تورتو» نوجوان مسیر زندگی عموزاده‌اش دامینیک را طی می‌کند و به همراه دوستانش توسط مأمورین دولتی استخدام می‌شوند تا با برگزاری مسابقات اتومبیل‌رانی حرفه‌ای بر جرایم سازمان‌یافته هولناک سرپوش بگذارند.

قرارداد توسعه همکاری میان نت‌فلیکس و دریم‌ورکس پس از همکاری پنج ساله این دو شرکت به امضاء می‌رسد که تاکنون موجب تولید 14 سریال اوریجینال از جمله «شکارچیان ترول»، «درود بر سلطان جولین»، «اسپریت» و چهار انیمیشن دیگر شده که در سال 2018 عرضه می‌شوند. سریال‌های دریم‌ورکس در نت‌فلیکس از سال 2013 به این سو، موفق به کسب 17 جایزه امی و ثبت 21 نامزدی دیگر شده‌اند.

هشت فیلم «سریع و خشمگین» با فروش بیش از 5 میلیارد دلاری در سراسر دنیا، به عنوان سودآورترین و طولانی‌ترین چندگانه استودیوی یونیورسال شناخته می‌شود. «خشمگین 7» از معدود فیلم‌های تاریخ است که موفق شده با سرعتی باورنکردنی به فروش 1 میلیادری در دنیا برسد و نام خود را به عنوان ششمین فیلم پرفروش تاریخ به ثبت برساند. «سرنوشت خشمگین» نیز رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه جهانی را در اختیار دارد. قسمت جدید این چندگانه در جولای 2019 اکران می‌شود، در حالی که دو قسمت بعدی آن برای آپریل 2020 و 2021 در نظر گرفته شده‌اند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *